HotelemoonHotelemoon

مسئولیت کلیه رزروهای ثبت شده بر عهده سایت هتلمون می باشد و ما تضمین می کنیم تا با تکمیل فرآیند خرید و دریافت نامه اقامت(واچر) ، بتوانید به راحتی در هتل و یا اقامتگاه مورد نظر، پذیرش شده و از امکانات هتل بهره مند شوید. در مواردی نادر ممکن است به دلایل مختلف از جمله مشکلات اعلام شده از طرف هتل نظیر خرابی ها و حوادث طبیعی، اشتباهات انسانی و همچنین موارد امنیتی مانند ورود مقامات بلندپایه، رزرو ثبت شده با مشکل مواجه گردد، در اینگونه موارد هتلمون تمام تلاش خود را می‌نماید تا برای مسافرین خود، هتل و یا اقامتگاهی مشابه با واحد رزرو شده فعلی در نظر گیرد و درصورت عدم موفقیت در جلب رضایت مشتری، مبلغ را به صورت کامل بازگرداند و امتیاز ویژه ای را برای رزرو آتی وی منظور نماید. اطلاعات هتل ها و مراکز اقامتی ارائه شده در وب سایت هتلمون، بصورت مستقیم از منابع رسمی(هتل ها، مراکز اقامتی و ...) دریافت شده است. به علت تغییرات دوره‌ای این اطلاعات، تایید صحت آنها بر عهده همان منابع می باشد. رزرواسیون هتلمون تلاش می کند تا این تغییرات را در کمترین زمان ممکن بروز رسانی نماید. اگر مالکیت هتل ها با وبسایت هتلمون می بود، مطمئنا تمامی خدمات اعلام شده از طرف مراکز اقامتی را از لحاظ کیفیت و صحت تضمین می نمود ولی هتل ها ممکن است در مواردی در ارایه خدمات اعلام شده کوتاهی نمایند، در اینصورت ما از شما می خواهیم تا این قبیل مشکلات را با ما درمیان گذارید تا ضمن پیگیری، بازخورد آن را در اختیار سایر مسافرین قرار داده و در صورت لزوم، سرویس مذکور را از خدمات اقامتگاه حذف نماییم. در روزهای پر مسافرِ سال، هتل ها قوانین خاصی را اجرا می کنند تا بتوانند مدیریت بهتری در پذیرش و ارائه خدمات داشته باشند. از جمله این قوانین می توان به عدم پذیرش کنسلی و در برخی هتل ها عدم ارائه سرویس های اتاق بصورت تخت اشاره نمود. احراز هویت با کارت ملی و یا شناسنامه و احراز شرایط محرمیت، تنها وجود نام زوج در شناسنامه همسر است، در برخی هتل ها صیغه نامه با مهر برجسته نیز پذیرفته می‌شود ولی این پذیرش عمومیت ندارد؛ اقامتگاه ها در صورت عدم احراز شرایط محرمیت از ورود مسافرین به اتاق ها ممانعت نموده و مطابق قوانین کنسلی عمل می نمایند. هنگامی که شما رزرو خود را کنسل می کنید، این ریسک برای هتل وجود دارد تا نتواند در زمان باقی مانده ، واحد اقامتی خود را به فروش رساند. بنابراین منطقی است تا مبلغی را به عنوان جریمه ی استرداد از مسافر دریافت کند. سیاست هتل داران در میزان این جریمه متفاوت است و حتی ممکن است این قوانین در تمام سال یکسان نباشد. اطمینان داشته باشید ما تلاش می کنیم در صورت انصراف از رزرو، کمترین هزینه را بپردازید؛ برای همین از شما می خواهیم به محض انصراف ، ما را از تصمیم خود مطلع نمایید تا جریمه کمینه گردد. وجه مسترد شده به شماره حسابی که با آن از هتلمون خرید کرده اید، واریز خواهد شد. برای پذیرش بانوان که بصورت تنها قصد اقامت دارند قانونا مشکلی وجود ندارد و با نامه رسمی شرکت ها و سازمان ها مبنی بر ماموریت و یا شرکت در همایش ها، اقامت براحتی میسر می شود. اگر می خواهید مطمئن سفر کنید و خیالتان راحت باشد با ما تماس بگیرید. عملیات خرید بلیط در وب سایت هتلمون مشمول مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیک ایران بوده و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. خریدار ضمن خرید اینترنتی ، متعهد می‌شود که از کلیه‌ی قوانین و مقررات خرید آگاهی کامل دارد.

Already a member?

HotelemoonHotelemoon
Forgot password?

Don't have an account?

هتل مجلل درویشی

ورودی باب الرضا: 7 دقیقه با ماشین حرم امام رضا علیه السلام: 7 دقیقه با ماشین بازار رضا مشهد: 7 دقیقه با ماشین پایانه مسافربری مشهد: 7 دقیقه با ماشین ورودی باب الجواد: 9 دقیقه با ماشین ایستگاه راه آهن شهر مشهد: 15 دقیقه با ماشین فرودگاه مشهد: 15 دقیقه با ماشین مرکز خرید الماس شرق مشهد: 27 دقیقه با ماشین نمایشگاه بین المللی مشهد: 30 دقیقه با ماشین

Available Rooms

Sleeps
Room Type
Breakfast|lunch,dinner
price
Hotel
5 star
Khorasan Razavi Province
Mashhad
مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26.
14:00
12:00
10 % Off

رزرو

  • author-image
    زززز

هتل پنج ستاره مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. این هتل تنها به فاصله ۱/۴ کیلومتر از آن مکان مقدس واقع است به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ۱۵ دقیقه به طور پیاده طی نمود . ساختمان هتل مجلل درویشی با بیست و پنج طبقه ، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد . ترانسفر رایگان صرفا از فرودگاه به هتل با مینی بوس های هتل انجام خواهد شد . جهت انجام آن اعلام ساعت و شماره پرواز و مراجعه به دفتر اختصاصی هتل در فرودگاه الزامی می باشد.

مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژدر مشهد مقدس می باشد. ارائه خدماتی همچون سونای خشک ،سونای بخار ،جکوزی ،حمام ترکی ،سالن بدنسازی ،دوش های اختصاصی ماساژ،ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن انجام می شود.

از همان ابتدای ورود به هتل درویشی در لابی بزرگ و مجلل آن، استقبال گرمی از شما به عمل می‌آید. میهمانان وی‌آی‌پی‌ِ هتل نیز از تشریفات ویژه برخوردارند که با ترانسفر از فرودگاه و خوشامدگویی در لابی شروع می‌شود و تا انتهای اقامت ادامه می‌یابد. هتل درویشی علاوه بر هموطنان ایرانی، امکانات ویژه‌ای برای پذیرایی از مسافران خارجی دارد. سایت چندزبانه، کارمندان مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی و رستوران‌هایی با انواع غذاهای بین‌المللی، بخشی از این امکانات هستند.

اتاق‌ها

هتل درویشی ۲۳ طبقه و در مجموع ۲۲۳ اتاق دارد، که شامل واحدهای یک تا چهار نفره‌ی فصل (یا استاندارد)، واحدهای ویژه، واحدهای رویال و واحدهای پنت هاوس می‌شود. واحدهای فصل که در طبقات دو تا چهار هتل واقع شده‌اند، با رنگ‌‌آمیزی‌های متنوع، احساس آرامش و آسودگی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. اتاق‌های یک نفره، دو نفره، سه نفره و چهارنفره‌ی فصل، به راحتی به سالن اسپا، رستوران و فروشگاه‌های هتل دسترسی دارند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان، شبکه‌ی فیلم داخلی و مینی‌بار اشاره کرد. اتاق‌های وی‌‌آی‌پی علاوه بر این امکانات، یک اقامتگاه واقعا لوکس با ساختاری منحصر به فرد و فضایی کاملا راحت برای مسافران فراهم می‌آورد. واحدهای دوبلکس هتل درویشی، تجربه‌ی یک زندگی بسیار لوکس و ساخته شدن خاطراتی بی‌نظیر را برای مسافرانی از سراسر جهان میسر می‌سازد. این واحدها در طبقات بالاتر هتل واقع شده‌اند و شهر مشهد را از چشم اندازی وسیع تماشا می‌کنند. وان‌های جداگانه‌ی حمام، اتاق ناهارخوری و میز ناهارخوری، طرح‌هایی برای یک اقامت ایده‌آل است. واحدهای پنت هاوس در بالاترین طبقه‌ی برج هتل درویشی واقع شده‌اند و میهمانان این واحدها می‌توانند از منظره‌ی زیبای تمام شهر لذت ببرند. امکانات بی‌نظیر و دکوراسیونی بسیار شیک، در تمام بخش‌ها از اتاق‌ها گرفته تا حمام‌های این واحدها گنجانده شده است.

مجلل‌ترین هتل ایران

برخی مدعی‌اند که هتل درویشی، مجلل‌ترین هتل ایران است. وجود رستوران‌ها و کافی‌‌شاپ‌های مجهز و متنوع، معماری منحصر به فرد ساختمان، بازاری با معماری سنتی در داخل هتل و مجموعه آبی شامل استخر، سونا، سالن ماساژ و اسپا، حمام ترکی و سالن بدنسازی، از جمله امکاناتی است که با توجه به آنها می‌توان به این ادعا صحه گذاشت.

رستوران

کسانی که در هتل درویشی اقامت دارند، می‌توانند از انواع سلایق و ذائقه‌های غذایی بهره‌مند شوند و هر روز طعم جدیدی را تجربه کنند. رستوران مراکشی هتل درویشی، طعم لذیذ غذاهای عربی را در محیطی آرام و دلنشین، برای میهمانان ایرانی و خارجی هتل فراهم کرده است. یکی دیگر از رستوران‌های این هتل، رستوران آتریوم است که با غذاهای آسیایی از میهمانان خود پذیرایی گرمی به عمل می‌‌آورد. اگر دلتان غذای ایتالیایی بخواهد، در رستوران فیروزه هتل درویشی می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی را با طعمی منحصر به فرد، میل کنید. در هتل درویشی رستوران ارغوان برای وعده صبحانه میهمانان در نظر گرفته شده که با برخورداری از منظره طلوع خورشید، لذت صبحانه‌ای لذیذ را چند برابر می‌کند. رستوران روف گاردن در فضایی منحصر به فرد و باغی دلگشا، با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی پذیرای میهمانانی است که می‌خواهند حین صرف غذا، لحظات مفرحی را نیز بگذرانند. طرفداران انواع کباب می‌توانند به طبقه‌ی هفتم هتل و رستوران باربیکیو مراجعه کنند و در آنجا در فضایی بسیار زیبا، از خوردن کباب‌های خوشمزه‌ی هتل لذت ببرند. یک کافی شاپ در بخش اسپا و چایخانه‌ی سنتی برکه در محوطه هتل، با نوشیدنی‌های سرد و گرم و سایر خوراکی‌ها، اقامت شما در هتل درویشی را لذت‌بخش‌تر خواهند ساخت.

رمانتیک

شکوه، زیبایی، آرامش، امکانات رفاهی بی‌نظیر و مواردی این چنینی، دست به دست هم داده‌اند تا هتل درویشی را به یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای سفرهای رمانتیکی نظیر ماه عسل تبدیل کنند. زوج‌های جوانی که این هتل را برای ماه عسل خود انتخاب کرده‌اند، اتاق‌های تمیز، پرسنل خوش برخورد، غذاهای لذیذ و امکانات مجموعه‌ی آبی را از امتیازات آن دانسته‌‌اند.

موقعیت مکانی

تنها چند دقیقه کافی است تا با ماشین از هتل درویشی به مهم‌ترین مرکز شهر مشهد یعنی حرم امام رضا (ع) برسید. اگر خواستید سفرتان علاوه بر جنبه زیارتی، کمی رنگ و بوی تاریخی- فرهنگی هم داشته باشد، سری به موزه نادرشاه بزنید که بسیار به هتل درویشی نزدیک است. کسانی که سفرهای متعددی به مشهد داشته‌اند، خوردن چلوگوشت‌ در رستوران‌هایی مانند پسران کریم یا معین درباری را پیشنهاد می‌کنند، خوشبختانه از هتل درویشی ظرف کمتر از ۲۰ دقیقه می‌توانید به این رستوران‌ها برسید و غذای لذیذی نوش جان کنید. همچنین با خودروی شخصی‌ یا تاکسی سرویس‌های هتل نیز، سریع، راحت و بدون معطلی در مراکز خرید یا تفرجگاه‌های مشهد خواهید بود. گفتنی است این هتل برای آن دسته از میهمانانش که با خودروی شخصی به مشهد سفر کرده‌اند، پارکینگی با گنجایش ۱۵۰ خودرو در نظر گرفته است.

بازاری در هتل

زمانی که در هتل درویشی اقامت می‌کنید، راحت و بدون دردسر می‌توانید در بازار هتل خریدهای‌تان را انجام دهید. عینکهای «دانهیل»، عطر «کلوین کلاین» و لوازم آرایشی بهداشتی «رمینگتون»، از جمله کالاهایی هستند که از این برندهای معتبر خارجی در بازار هتل درویشی پیدا میکنید.

یک پیشنهاد ویژه

اگر دلتان می‌خواهید به مشهد سفر کنید می‌توانید سفرتان را برای روز تولدتان تنظیم کنید زیرا هتل درویشی برنامه ویژه‌ای برای شما دارد؛ این هتل در روز تولد در کنار تخفیف، امکانات میهمانان وی‌آی‌پی را برای شما در نظر می‌گیرد. علاوه بر این ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و ترانسفر رفت به حرم نیز از هدایایی پیش‌بینی شده برای تولد شماست.

Policies of هتل مجلل درویشی

14:00
12:00
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 2 سال رایگان محاسبه خوهد‌شد. برای کودکان بین 2 تا 6 سال،در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، هزینه اقامت نیم‌بها محاسبه می‌گردد. این مبلغ در هتل دریافت خواهدشد.
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند.

Amenities of هتل مجلل درویشی

  • Air Conditioning System

Guest Reviews (0 reviews)

ورودی باب الرضا: 7 دقیقه با ماشین حرم امام رضا علیه السلام: 7 دقیقه با ماشین بازار رضا مشهد: 7 دقیقه با ماشین پایانه مسافربری مشهد: 7 دقیقه با ماشین ورودی باب الجواد: 9 دقیقه با ماشین ایستگاه راه آهن شهر مشهد: 15 دقیقه با ماشین فرودگاه مشهد: 15 دقیقه با ماشین مرکز خرید الماس شرق مشهد: 27 دقیقه با ماشین نمایشگاه بین المللی مشهد: 30 دقیقه با ماشین

هتل مجلل درویشی Mashhad, Khorasan Razavi Province

Your overall Rating of this property

Title of your review

Your positive review

Your negative review

What sort of Trip was this?

  • Business
  • Couples
  • Family
  • Friends
  • Solo
طراحی سایت
Loggin